Wzruszająca reklama pełna wartości – To trzeba zobaczyć!

Świąteczna tęsknota za bliskimi, wspomnienia młodości i troska o dom rodzinny – to tematy przewodnie filmu reklamowego marki PAGEN. Polski producent okien, drzwi, rolet i bram garażowych rozpoczyna nim nową kampanię reklamową "W domu najlepiej – W domu najcieplej". Wzruszenie gwarantowane!

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Nostalgiczna opowieść dziadka o tęsknocie oraz obecnych czasach zachęca do refleksji i celebrowania chwil, które spędzamy w rodzinnym domu – zwłaszcza w okresie Świąt. Główny bohater filmu zwraca także uwagę na współczesną przesadną troskę o codzienność, gonitwę za jutrem i nadmierne skupienie na świątecznych przygotowaniach, mówiąc m.in. "tęsknię za czasem, gdy czas się miewało…"

– Święta to czas, gdy znacznie łatwiej odnajdujemy w sobie dziecięcą wrażliwość i trochę inny sposób postrzegania świata. To wyraźnie widać też w podejściu do kreowania świątecznych przekazów marketingowych, którym zdarza się odchodzić od zwykłej i często utartej formy. Najlepszym tego potwierdzeniem jest już kolejna tak wartościowa i ciepła opowieść firmy PAGEN. Warto, aby takie nastawienie i sposób budowania narracji znajdowało jak najwięcej naśladowców i upowszechniało się także przy innych okazjach – komentuje Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska.

© materiały partnera

Pełna wersja spotu dostępna jest na kanale marki PAGEN w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych. Kampania wykorzystująca spot świąteczny potrwa od 6 grudnia 2023 do 6 stycznia 2024 r. Hasło "W domu najlepiej – W domu najcieplej" będzie towarzyszyć firmie przez cały przyszły rok w różnych odsłonach.

Wierzę w to, że dobra marka to dobrze opowiedziana historia. Jeśli nasza trafiła chociaż w jedno serce – już była warta opowiedzenia – komentuje Jacek Wach, Dyrektor Marketingu w PAGEN, pomysłodawca i współautor scenariusza.

Firma przyzwyczaiła już swoich widzów do niecodziennego i nienachalnego sposobu prezentacji oferty produktowej. Seria spotów "Dom Dziełem Życia" z 2020 r. oraz film wizerunkowy "Poszukiwacze Skarbów" z 2022 r. przygotowany z okazji dnia dziecka, skupione były podobnie jak reklama świąteczna na komunikacji uniwersalnych i ponadczasowych wartości.

Materiał sponsorowany przez UNICEF Polska

Wybrane dla Ciebie

Roboty koszące to prawdziwy hit! Zadbany trawnik bez wysiłku
Roboty koszące to prawdziwy hit! Zadbany trawnik bez wysiłku
Przenośne ekspresy do kawy. Mała czarna zawsze z tobą
Przenośne ekspresy do kawy. Mała czarna zawsze z tobą
Mycie okien nigdy nie było tak łatwe. Z tymi gadżetami to przyjemność
Mycie okien nigdy nie było tak łatwe. Z tymi gadżetami to przyjemność
Twój pupil często zostaje sam? Przydatne gadżety dla psów i kotów
Twój pupil często zostaje sam? Przydatne gadżety dla psów i kotów
W lutym można już siać. Te warzywa są najlepszym wyborem
W lutym można już siać. Te warzywa są najlepszym wyborem
Co zrobić w lutym w ogrodzie? O tych pracach lepiej nie zapomnij
Co zrobić w lutym w ogrodzie? O tych pracach lepiej nie zapomnij
Rusza program Moja elektrownia wiatrowa. Możesz dostać nawet 47 tys. złotych
Rusza program Moja elektrownia wiatrowa. Możesz dostać nawet 47 tys. złotych
Jak wybrać fotel masujący? Relaks i rozluźnienie na zawołanie
Jak wybrać fotel masujący? Relaks i rozluźnienie na zawołanie
To ostatni moment na ten zabieg w ogrodzie. Bielenie drzew - jak skutecznie je wykonać
To ostatni moment na ten zabieg w ogrodzie. Bielenie drzew - jak skutecznie je wykonać
Dwa gadżety, które odmienią życie osób z bólem pleców
Dwa gadżety, które odmienią życie osób z bólem pleców
Jak wybrać promiennik ciepła? Alternatywa dla grzejników
Jak wybrać promiennik ciepła? Alternatywa dla grzejników
Odkurzacz pionowy to najlepszy pomocnik. Wygodne i szybkie sprzątanie
Odkurzacz pionowy to najlepszy pomocnik. Wygodne i szybkie sprzątanie