Trwa ładowanie...

Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX! Polki przetestowały linię płynów do mycia szyb i luster. Przedstawiamy wyniki badań

SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Respondentki potwierdziły skuteczność i piękny zapach płynów SIDOLUX.

Materiał prasowy: Sidolux
 Źródło: materiały partnera
d4kv9up
d4kv9up

O produkcie

Polki podczas testów używały płynu do mycia szyb i luster SIDOLUX, który skutecznie czyści szklane powierzchnie i chroni je przed zabrudzeniami. Dodatkowo pozostawia blask bez smug. Zawiera aż 97% składników naturalnych! Badania wykazały, że aż 72% kobiet uważa, że SIDOLUX ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów[1]. Cała linia składa się z pięciu zapachów: arctic, cytrynowy, kwiatowy, wiśnia japońska oraz biała lawenda.

 materiały partnera
Źródło: materiały partnera

SIDOLUX SZYBY I LUSTRA w formacie 500 ml dostępny jest w sprzedaży detalicznej, a także w sprzedaży on-line. Średnia cena detaliczna 7,49 zł.

Badania konsumenckie

Podczas badania zostało zebranych wiele ciekawych wyników. Podsumowanie tych najważniejszych prezentuje się następująco:

  1. 95% kobiet biorących udział w tekście uważa, że SIDOLUX nie pozostawia smug i zacieków,
  2. 83% kobiet biorących udział w teście zauważa, że mycie okien z płynem Sidolux jest szybsze i łatwiejsze,
  3. 72% badanych kobiet jest zdania, że marka ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów do okien.
d4kv9up

Wsparcie marketingowe

Właśnie wystartowała kampania omnichannelowa pod hasłem "Mycie szyb czystą przyjemnością!". Oprócz szerokiej kampanii digital, planowane jest mocne wsparcie marketingowe takie jak: działania PR, publikacje influencerów oraz materiały przy półkowe. Dodatkowo zostaną przeprowadzone aktywacje z udziałem ambasadorki marki SIDOLUX – Uli Pedantuli. Popularna dziennikarka i blogerka udziela cennych rad w obszarze domowych porządków i skutecznej organizacji domu. Jako że nadejście wiosny to przede wszystkim intensywny okres mycia okien, na swoim kanale, Ula w tym czasie podpowie, jak robić to najlepiej.

 materiały partnera
Źródło: materiały partnera

Aktywacja konsumencka

Badania konsumenckie stały się inspiracją do przeprowadzenia szerszego testu w rynku. Dlatego też z początkiem marca marka SIDOLUX rusza z ogólnopolską aktywacją konsumencką opartą o mechanizm cashback (zwrot pieniędzy za zakup). W tym czasie klienci będą mieli możliwość wypróbowania produktów z linii SZYBY I LUSTRA za darmo. Warunkiem jest zakup i rejestracja paragonu. Promocja wspierana jest zintegrowanymi działaniami marketingowymi.

[1] Wyniki "Ilościowego testu produktu Sidolux" zrealizowanego przez agencję badawczą IRCenter w dniach 01.09-12.09.2022 metodą ślepego testu produktów w domu, na N=100 kobiet w wieku 25-55 lat, najczęściej używających do mycia okien produktów wiodącej marki.

Materiał prasowy: Sidolux
d4kv9up
d4kv9up