Trwa ładowanie...

Ludwik z nową formułą. Skuteczniejszy i bardziej ekologiczny

W porównaniu z dotychczasowymi, nowe receptury mają o 25 proc. większą zdolność usuwania tłuszczu i trudnych zabrudzeń, co potwierdziły badania w niezależnym, akredytowanym laboratorium. Jak zapewnia producent, mają też większą wydajność.

Materiał powstał przy współpracy z Grupą INCO
Ludwik z nową formułą. Skuteczniejszy i bardziej ekologicznyŹródło: Materiały prasowe
d1w0qtb
d1w0qtb

Przyjazny skórze i środowisku

Ludwik A.D. 2020 zyskał także nowe, bardziej ergonomiczne butelki, które łatwiej utrzymać w dłoni. Specjalnie zaprojektowany uchwyt zapobiega wyślizgnięciu się butelki w czasie zmywania. Marka Ludwik jest też bogatsza o nową linię płynów z serii "Duet Świeżości", dostępną w trzech połączeniach zapachowych: granat z werbeną, cytrusy z zieloną herbatą oraz limonka z melisą.

Co ważne, marka dba także o środowisko naturalne. Nowoczesna formuła jest biodegradowalna. Płyny są też przyjazne dla skóry, czego potwierdzeniem jest pozytywna ocena dermatologiczna.
Ludwik to pierwszy płyn do mycia naczyń w Polsce. Do dziś obecny jest w tysiącach domów. Markę, która stale się zmienia i ulepsza, rozpoznaje 90 proc. Polaków.

56 lat z Ludwikiem

Jak to się wszystko zaczęło? W polskich domach Ludwik pojawił się w 1964 roku, kilka lat po premierze płynu do mycia naczyń w USA. Autorami receptury byli: inż. Hanna Majchert oraz inż. Zbigniew Korda. Pierwszy płyn miał miętowy zapach i szklaną butelkę o pojemności 250 ml.

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na płyn producent postanowił odejść od szkła na rzecz polietylenu. A ponieważ ten w czasach PRL-u był praktycznie niedostępny, trzeba było zadbać o własny materiał. W tym czasie firma skupowała zużyte worki po nawozach sztucznych i foliach ogrodniczych, a następnie przetwarzała je na własnej linii do regranulacji (mielenia tworzyw sztucznych). Chcąc uzyskać jednolity kolor butelki, dodawano czarnozielony barwnik. Na butelce pojawił się też wówczas biały napis wykonany w technice sitodruku.

d1w0qtb

W 1970 roku Ludwik zwiększył swoją objętość do 500 ml, a dwa lata później ruszyła produkcja butelek z polietylenu pierwotnego z domieszką wtórnego.

1992 roku to znacząca zmiana. Ludwik zyskał białą butelkę i litrową pojemność. Trzy lata później pojawiła się też nowa wersja zapachowa – cytryna. W kolejnych latach butelka kilkukrotnie zmieniała swój kształt i etykietę, powstały też nowe zapachy i produkty, m.in. balsam do mycia naczyń.

Dziś w swoim portfolio Ludwik ma płyny o klasycznych zapachach – miętowym i cytrynowym, a także grejpfrutowym, brzoskwiniowym, zielone jabłuszko i malinowym; płyn hipoalergiczny bez sztucznych barwników i kompozycji zapachowych oraz balsamy do naczyń – aloesowy i lawendowy.

Materiał powstał przy współpracy z Grupą INCO
d1w0qtb

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1w0qtb