Bramy WIŚNIOWSKI napędzane przez Somfy

Automatyczne bramy garażowe WIŚNIOWSKI są gwarancją komfortu i bezpieczeństwa. Teraz zyskują jeszcze większą estetykę i funkcjonalność dzięki napędowi nowej generacji – METRO, stworzonemu wspólnie z marką Somfy. To harmonijne połączenie mocy, piękna i niezawodności, zaprojektowane w zgodzie z osiągnięciami najnowocześniejszych technologii.

Bramy WIŚNIOWSKI napędzane przez Somfy
Źródło zdjęć: © Wiśniowski

03.10.2016 12:56

Automatyczne bramy garażowe WIŚNIOWSKI są gwarancją komfortu i bezpieczeństwa. Teraz zyskują jeszcze większą estetykę i funkcjonalność dzięki napędowi nowej generacji – METRO, stworzonemu wspólnie z marką Somfy. To harmonijne połączenie mocy, piękna i niezawodności, zaprojektowane w zgodzie z osiągnięciami najnowocześniejszych technologii.

Misją firmy WIŚNIOWSKI jest połączenie bezpieczeństwa oraz komfortu, a także dostarczanie klientom najbardziej nowoczesnych rozwiązań. Dbałość o ciekawy design przy wykorzystaniu najwyższej jakości materiałów to cel, jaki przyświeca działalności firmy od ponad 27 lat. Jako lider branży skupia wokół siebie najlepszych z najlepszych. Dlatego zdecydował się na co-branding z firmą Somfy, aby wspólnie stworzyć nowy flagowy produkt – napęd METRO.

Napęd METRO to całkiem nowa jakość produktu. Udało się połączyć najlepsze pomysły polskich i francuskich inżynierów i projektantów. Obie marki połączyła wspólna wizja i filozofia, co z pewnością znacznie ułatwia współpracę, zwłaszcza w zespołach międzynarodowych. Somfy, tak samo jak WIŚNIOWSKI, dąży do ciągłego doskonalenia swoich produktów, a jak wiadomo - współpraca z ludźmi, którzy potrafią stawiać sobie duże wyzwania i podejmować je, to prawdziwa przyjemność.

Chociaż w Polsce co-branding nie jest jeszcze często spotykany, możliwe, że dzięki przykładowi firm WIŚNIOWSKI i Somfy to się wkrótce zmieni. Przykłady licznych zachodnich korporacji dowiodły, że taka współpraca przynosi dalekosiężne korzyści dla obu firm. Zaletą jest przede wszystkim nowa grupa odbiorców, czyli klientów, którzy dotychczas darzyli zaufaniem jedną z marek, a widząc ją w ścisłej współpracy z drugą, rozszerzają to zaufanie także na nią. Mamy więc do czynienia z podręcznikowym przykładem działania cross-marketingowego.

Nadrzędnym celem tej współpracy jest stworzenie produktów gotowych do podboju rynku – i to zarówno krajowego, jak i zagranicznego. Produktów dopracowanych pod każdym względem, gwarantujących satysfakcję klientów i podkreślających dobry wizerunek każdej z firm. Nie jest tajemnicą, że w planach firmy WIŚNIOWSKI na najbliższe lata jest znaczne zwiększenie sprzedaży w krajach Europy zachodniej. W tym kontekście połączenie sił ze znaną francuską marką jest niewątpliwie bardzo korzystne. Jednak dominującym powodem tak ścisłej współpracy z Somfy jest przede wszystkim potrzeba sprawdzenia, jak daleko WIŚNIOWSKI może posunąć się w doskonaleniu swoich produktów.

- Intensywnie pracujemy nad tym, aby nasze bramy były coraz bardziej bezpieczne, komfortowe i
świetnie zaprojektowane według nowoczesnego designu. W naszej ofercie już dzisiaj wyróżniamy trzy kategorie bram segmentowych: od najnowszej generacji bram PRIME, przez bramy UniTherm po te najbardziej popularne- UniPro. Teraz każda z tych bram zyskuje nową jakość w postaci wyjątkowej automatyki. Dzięki co-brandingowi z firmą Somfy będziemy mogli zaoferować klientom nową wartość - automatyczne bramy garażowe wyposażone w napęd METRO o najlepszych parametrach technicznych oraz ponadczasowych walorach estetycznych - podkreśla Marcin Strzelec, Menedżer Grupy Produktowej Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka.

Warto pamiętać, że napęd garażowy METRO to produkt z najwyższej półki, na który decydują się tylko świadomi i wymagający klienci. Firma już wcześniej miała w swojej ofercie mocne napędy garażowe, ale częścią jej filozofii jest dążenie do perfekcji. Specjaliści firmy WIŚNIOWSKI wiedzą, że chcąc się rozwijać, muszą szukać inspiracji poza własnym przedsiębiorstwem. Taką okazję dała im współpraca z francuskimi inżynierami. Natomiast Somfy zyskało partnera w postaci firmy WIŚNIOWSKI, która kładzie duży nacisk na nowoczesny i atrakcyjny design swoich produktów – nadało to ich wspólnemu projektowi ostateczny szlif, dzięki czemu estetyka napędu METRO WIŚNIOWSKI powered by Somfy rzeczywiście odzwierciedla jego jakość techniczną.

Przywiązywanie tak dużej wagi do wzornictwa napędu garażowego niektórym może wydać się przesadne, jednak pamiętajmy, że części mechaniczne luksusowych samochodów posiadają emblematy i grawerunki, których nikt nie podziwia podczas jazdy. Klient ma jednak świadomość, że produkt, który wybrał, został zaprojektowany z troską o każdy detal i to właśnie definiuje jego klasę. Osoba, która wybrałaby taki samochód, będzie czerpać równie dużą satysfakcję z faktu, że każdy element jej garażu, łącznie z napędem, jest dopracowany w każdym calu. Jeśli w stworzenie czegoś włożymy wystarczająco dużo pasji i poświęcenia, zyska to całkiem nowy wymiar jakości i autentyczności. Ta zasada sprawdza się we wszystkich aspektach działalności człowieka, nie tylko w biznesie.

Napęd METRO to nie jedyna nowość w ofercie automatyki do bram garażowych marki WIŚNIOWSKI. Jesienią na rynku pojawi się także autorski napęd tej firmy – INTRO. To nowa odsłona napędów segmentu ekonomicznego. Wyróżnia się uniwersalną stylistyką, w której forma i kolorystyka tworzą atrakcyjną, nowoczesną całość. INTRO jest propozycją spełniającą podstawowe funkcje dla tego typu napędów, wraz z możliwością rozbudowy o dodatkowe opcje takie jak fotokomórki czy integracja z systemami kontroli dostępu.

Źródło artykułu:Wiśniowski
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)